Il mio viso

riflesso nello specchio
è il passato

Informazioni personali

venerdì 30 settembre 2011


Abracadabra

Cosa nostra Damus
Ga magnà per indovinar el bonus?
Se tuto previsto
Da l'incuinamento al sangue misto
Se professia
Nina, Pinta, Santa Maria
La par condicio? Assolutissimamente no

Perchè se scrito, dito, stradito, dai oracoi
La piovra perderà i tentacoi
E cascarà i tabù col penultimo Gesù
E el sarà un omo dal continente nero

Sarà vero?
Dopo Miss Italia aver un Papa nero?
No me par vero
Un Papa nero che scolta le me canson in venessian
Perchè el se nero african

Sarà vero dopo Miss Italia aver un Papa nero?
No me par vero
Un Papa nero che canta le me canson in venessian
Perchè el se nero african
A l'è lu, a l'è lu? A l'è lu? Jah!

Nostradamus, Cagliostro, Saratustra
Dentro na sfera
I ga visto l'ignoransa in tera
Ma l'omo se duro
Col poter el compra el futuro
Il sesto senso? Assolutissimamente no

Perchè se scrito, dito, stradito, dai oracoi
La piovra perderà i tentacoi
E cascarà i tabù col penultimo Gesù
E el sarà un omo dal continente nero.

Se african dall'Africa nera
Dove ogni giorno ghe se gente che se spara
Insegnarà cossa che gera
Vivar na vita col rispeto dea natura

Eò ga do brassi (come de mi)
Eò ga da oci (come de mi)
Eo ciapa e parte (come de mi)
Lui si diverte (come de mi)
Insegna e impara (come de mi)
Eo ga paura (come de mi)
Lavora e suda (come de mi)
Perchè se nero african



Non è andata proprio così, ma Nostradamus va interpretato e comunque un Papa nero lo abbiamo dai tempi di Ignazio di Loyola, meditate gente, meditate

1 commento:

coccole...